نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
29834
-
الف
+

از ماجرای ازدواج تا خبر مرگ «مصطفی زمانی» در یک سانحه ترافیکی!

«مصطفی زمانی» از جمله بازیگران ایرانی است که شایعات زیادی درباره او نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، با گسترش شبکه های اجتماعی، خبرها و حاشیه های بسیاری درباره شخصیت های مشهور مانند هنرمندان و بازیگران نشر می شود.

زندگی و فعالیت های هنرمندان و چهره های معروف همیشه مورد توجه مردم قرار داشته و هر اتفاقی در زندگی هنری و خصوصی آن ها میتواند تبدیل به یک ماجرا و حاشیه ای بزرگ شود.

برخی از هنرمندان خواسته یا ناخواسته درگیر ماجراهایی می شوند که هربار نامی از آن ها به میان می آید خاطره جنجال و شایعات پیرامونشان نیز تازه می شود.

«مصطفی زمانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که با ایفای نقش در سریال «یوسف پیامبر» ساخته مرحوم «فرج الله سلحشور» به شهرتی عظیم دست یافت یکی از هنرپیشه هایی است که بارها شایعاتی درباره او در فضای مجازی نشر شده که برخی از آن ها واقعا عجیب به نظر می آید.

«مصطفی زمانی فوت کرد!»

مصطفی زمانی

شاید بتوان یکی از عجیب ترینی شایعاتی که در مورد «مصطفی زمانی» در فضای مجازی نشر شده را ، خبر مرگ «مصطفی زمانی» در یک سانحه ترافیکی دانست.

خبری که به سرعت در فضای مجازی و حتی برخی سایت های خبری بازتاب پیدا کرد به گونه ای که اکنون با جست و جوی نام مصطفی زمانی در سرویس های جست و جوگر انترنت می توان آن را مشاهده کرد.

این در حالی است که آقای مصطفی زمانی در صحت کامل به سر می برد و مشخص نیست این خبر به چه علت و با چه نیتی نشر شده است

«مصطفی زمانی ازدواج کرد!»

مصطفی زمانی

ماجرا از این قرار بود که عکس «مصطفی زمانی» در کنار «پگاه آهنگرانی» هنرپیشه و مستندساز ایرانی در برخی سایت های خبری با تیتر «مصطفی زمانی و همسرش» منتشر شد و فعالان فضای مجازی از ازدواج این 2 بازیگر پرآوازه تلویزیون و سینمای ایران خبر دادند.

این در حالی است که «مصطفی زمانی» در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است.

«مصطفی زمانی نقش حضرت موسی(ع) را بازی می کند»

مصطفی زمانی

این روزها خبرهای مربوط ساخت و مراحل تولید سریال حضرت موسی (ع) توسط بسیاری از رسانه های خبری نشر می شود و مردم مشتاقانه دنبال این هستند تا بفهمند بلاخره چه کسی کرکتر مرکزی این سریال یعنی «موسی (ع)» را بازی خواهد کرد.

تاکنون گمانه زنی های زیادی درباره نقش حضرت موسی (ع) به گوش رسیده که یکی از مهم ترین آن ها بازی «مصطفی زمانی» بازیگر سریال یوسف پیامبر در این سریال است.

این در حالی است که آقای زمانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی این خبر را تکذیب کرد و گفت مرحوم فرج الله سلحشور پیشنهاد بازی در این سریال را به او داده بود اما وی این پیشنهاد را رد کرده است.

البته مصطفی زمانی در این برنامه تاکید کرده که احتمالاً در چندین سکانس سریال «موسی (ع)» مردم او را با نقش خود «یوسف پیامبر» خواهند دید.

بیشتر بخوانید:

شایعه ای عجیب پیرامون بازیگر سریال «یوسف پیامبر»

علاقه شدید مردم افغانستان به سریال یوسف پیامبر (ع)

«یوسف پیامبر» همچنان محبوب در جهان

چرا سریال «یوسف پیامبر» هیچ وقت تکراری نمی شود؟

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
زهرا

نقش حضرت موسی رو باید کسی بازی کند که شناخته شده نباشد مثل خود نقش یوسف